Sunday, March 28, 2010

Exam is a bad experince among others!

Nak mencarut boleyh?haha..
Well, sememangnya semua org xsuke exam, budak2 nerd je yg suka.
aku? tgok muka pon da tawu bukan nerd.hahaha..watever.
Well, nak tawu.Jadual final exam aku sem ni.memang suckers!
And sebelom nak exam tu, mcm2 hal aku wat sampai aku xtawu bila mase revision week aku..
Moots, 2nd test yang berlambak,sampaikan lagi 2 ari nak start paper,
Sir aku ckap nk wat test! arghh..mang tensen la...Sape suka?
1st day start nya final exam,paper Law of Succession dah bukak tirai..(aku xtawu pe menda aku bace ntok exam ni..Semua aku rase xsempat)
Esok nya paper Family Law I, (paper ni paling terok aku penah wat spanjang aku hidup sbgai student, aku bace tp bila dlm exam xingat,pastu tetiba aku leyh plak sakit time wat paper tu.rase nak meraung time tu gak.tp..Sabar Dear..)
Besoknya lak, Paper Islam, Knowledge and Civilization.( ni adalah subject yg paling aku xsuke sepanjang sem ni.believe it or not, i'm not even have the notes. So, its going to be a "frying " exam la ;p)
Pastu lega la sikit.. ade gap 5 days!
1st day reserved ntok tdo, on9
2nd n 3rd day reserved ntok Criminal Law punya subject
4th and 5th day khas ntok Constitutional Law
Sebab both papers ni berderet gak..
Ape2 pon cik pka, sabo je la..haha..
there must be wisdom behind all this thing..
Wisdom nya ialah..woop2!! exam aku abis paling awal..hahaha.
pastu leyhla aku on9, tdo smpai muntah..
pastu baru aku balik umah..hehehe
Sebab da janji ngn Fy, Marinie, Paper, n Fatin yg aku akan tggu diorang abis exam baru aku balik umah..so..xleyh mungkir janjii..!
Lagipon dah janji ngan AIN nak balik ngn dia on 9th nanti..:)
No worries.. tp watever pon, Exam ialah pengalaman yang paling x MENGGEMBIRAKAN
Terima kasih exam for this bitter memorieshttp://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment