Wednesday, June 16, 2010

Orang Buat, aku pon nak buat gak



Ni nama nya xde keje lain..haha..
Balik rumah pon semata-mata nak tengok FIFA..
best giler tgk ngan abah saya..
dia guna projector..
pancarkan kat dinding ruang depan..
xguna dah tv plasma dia..haha
dia ckp xcukup besar..
pastu semua orang pindah dok kat depan..
tinggal ibu saya sorang je kt lounge room..
padan muka ibu..
sapa soh xnak join..:P

Saya suka Argentina..
Sebab ada Lionel Messi..
Currently, he plays for Barcelona ngan Argentina National Team
Suka dia sebab dia teror n comel
haha..tak ade smangat bola langsung..
usha muka player je. ;P
nak usha muka pakwe takde pakwe lah pulak



haa tgk tu.. comel kan..;p
tu je nak bagitawu
pasal tajok tu..sbenarnya pasal jersey tu
semua orang dok buat kat fb..hehe
saya pon wat jugak la..
xD

*p/s: tatkala gelombang Piala Dunia dtg, janganlah terlalu leka sampai lupa akan isu Palestin

No comments:

Post a Comment