Friday, August 20, 2010

oh! Hectic sungguh!

Ok! Semester baru dah kire lame gak start. n sem ni class aku semua start pagi and habis petang. dah standard org kerja plak. disebabkan azam aku aritu xnk ponteng clas. so aku kena la gagahkan diri g class walau sepenat mane pon.haha.Tahniah pka!

So far...
  • class family dah 3jam aku langgar :P (class kol 8,tp aku sokmo bgn 8.30)
  • Criminal 1jam jer kot.. (yang ni, mang unintentionally)
  • Usul Al-Fiqh punya class dah 2jam gak (class ni bosan gile,aku xtipu)
  • Ethics 4jam.WooP! (gara-gara tdo pas zohor)
  • Parenting 2jam gak kalu tak silap. (malas nk bangon pagi)
  • class yang lain tu kire selamat ag la..hahaha~
http://www.emocutez.com

Kalau ditengokkan, semua nya sebab tido. kuat jugak aku tdo.tp eye-bag still ade je mcm xckop tdo.haish!~
Gilos hidup camni.boleh kena bar kalu trus camni.Ko nak jadik lawyer ke tak hah?! main2 je belajar. haish ade hati mau naikkn cgpa sem ni..tapi cm melampau je..
ok dah2! pasni kene kuat semangat! jangan ponteng ag.OK?!

Minggu depan start la week yg super-duper busy nya utk aku.
  • dengan presentations yang banyak..
  • case briefing yang xstart wat ag,nak kene submit next week
  • mid term yang sir nak buat 1hari b4 aku balik cuti raya
  • mid term ungs yg ustaz ckp,taktahu bila.keep study je la.sedap je ustaz ckap cmtu.
  • nk kene potostat semua kes2 subject criminal.
ergh.banyak nye keje..xboleh huhahuhuhaa lagi la wat mase ni.
nak g shopping baju raye ke hape pon mang jangan harap lah!
hectic nye!
http://www.emocutez.com


bydeway, still belom lambat ag nak ucap Selamat Berpuasa kat semua.
Selamat bersahur and selamat berbuka. :)
rajen-rajenla berterawih yer semua orang. bila lagi nak wat ibadat. bak kate ustaz ethics aku, kalu buat pahAla bulan Ramadhan, pahala Allah bagi tu unlimited!
so ape lagi.meh topup pahala kite, n pudarkan dosa2 kite sedikit demi sedikit..


*aku da tak g karaoke wat mase ni :P



No comments:

Post a Comment