Thursday, October 7, 2010

Darah Dalam Otak Dah Kering? :(

Suspen tak tajuk post kali ni?
hahaha..
NO laah
Sebenarnya aku da ketandusan idea.
byk gila assignmnets yg berteraskan writing skills (budak law mang cmni)
sampai last2. tak tahu menda pe dah nak tulis..
ade satu subject agama kat uia ni aku amik sem ni..
ustaz tu bagi assignment..tajuk xde maknenye susah..nampak cm senang
tapi waktu nak buat aritu baru sedar something..
common sense saya tak bagus..http://www.emocutez.com
uwaa..ni lah akibat bila asek deals ngn fact je..
buat assignment senang pon da tak pandai..
haha.pastu malas baca suratkaba..ni la akibat..
[korang,rajen2la bace surat kabar.bagus]

sekarang ni.laptop saya rosak (laptop ketiga sepanjang belajar kat iiu). 
nak balik rumah byk urusan plak.
kalu tak leh je amik laptop sesape kat umah tu..
MacBook ayah pon rasanya takde siapa pakai.
Duduk berhabuk bawah katil tu.
Tapi itulah. Acaner nak balik kalau hidup horror macam ni..
jadi.aku end-up ngan wat keje kat ITD ( lab)
server dia pon laju.
tu yg boleh upload pics cmni.


ni bestfren saya.hidop mati.ni la bestfren saya.

haha.oklah!
menulis blog ni membuatkan tikos dalam otak aku ni putarkan wheel dia dgn laju.
perjalanan darah pon dah ok.
haha.aku mau sambung wat case briefing.
bye!
http://www.emocutez.com




yang menaip: 


No comments:

Post a Comment