Monday, November 15, 2010

bila exam abis and saya masih belom pulang :)

Hey! Hey! Hey!
Final Exam is now over.
Alhamdulillah, my last paper haritu ok sangat.
Cume memori ni jadi macam memori org berumur lebih dari 78 tahun pulak time jawab soklan.
Banyak kot name kes yang terlupa.
Dah baca ayat macam-macam tapi still takleh ingat.
adeh, poOr me. :(

Anyway exam dah pon habis.
Qada' jalan pon sudah.
Qada Online pon sudah..
Qada' tdo pon sudah.
Qada makan, aiyyoo! tak boleh.
sudah muncit ni.
hihi..

Jadi memandang kan dah takde menda nak buat ag.
saya tetibe menjadi seorang yang sgt oldies dengan pegi mencari cite2 hindustan utk dilayan.
Haha..pedulik ape korang nak cakap  saya ni minah hindustan ke hape.
Yang penting saya gumbira.hati senang.sambil melantak chicken chop.nyam3.

Haha.cerita hindustan yang telah saya layan adalah cerita yang saya suke.

contohnya:

 Ini adalah cerita yang paling saya suka! 
Jalan cerita dia sangat2 best. it's all about friendship :)

 I watched this 3 times,okeh!
he is so genius!

 This one, i cried a lot. habis tisu aku sekotak.
haha. btw. cerita ni semua ada!
pasal friendship, family, and love.

 ok fine.bohongla korang kalau tak pernah tau cerita ni..
ni paling old-school tau.
kalau tak silap, ni my 1st hindustan kot yg saya tengok.haha.
darjah bape ntah masa tu.

kaho na pyaar hai...
maksudnya
katakan bahawa kamu menyintai ku.
wink!
saya pandai cakap hindustan.! haha.tak boleh belllaaaah...

yes.
some love stories live forever.
i wish mine too. :)

ok! done hapdate!
saya memang suke tengok hindustan.
maklomlah saya kan jiwang karat.wakakaka!
mesti korang gelak kan haku kan.hampeh!
wekk! tak pedulik.. 
haha.
okeylah.babai!
esok saya balik umah. bye uia! saya mau jejakkan kaki saya kat johor!
tempat asal usul saya!
sayakan anak johor sejati.
http://www.emocutez.com


* jerry,jenny.takmo nakal2.mama mau balik kampong 1bulan.hehe.

2 comments:

  1. erkkk~ <---- utk layan hindustan

    woii aku raya aji x cuti pon taw! <-- utk cuti


    aku pon ank johor! :P <--- wekkk

    ReplyDelete
  2. hindustan.... hahaha..ape ko erk erk?

    cuti..... haha it's so gooooooooood to be home!

    anak johor... haa..tang tu aku mang tawu pon.:P

    ReplyDelete