Monday, January 24, 2011

bila weekdays je saya tak suka

oh ok fine.
tajuk entry same ngan facebook punye status.
bukan sebab takde idea.
tp sebab tu je pekataan dok lalu lalang dalam kepala ni.
n memang tak suke pon weekdays
huh!
sebab..takboleh nak hohahohahoha ngan kengkawan
bila weekdays je jumpa kawan
dialog otomatik jadi macam ni..
"eh.ko dah bace company.?"
"weh equity aritu madam ade ckap kena wat pape tak?"
"eh22 ko.. this week kite exam usul fiqh kan.. ko mesti dah stadi kan..?"
"peh hebatla ko..time makan pon bace note"
"weh ko study kat lebri ngan sape? aku nak ikut erh?"

haha..nape ekh?
pasal tu aku tak suke weekdays..

tap kalau weekend..aku mang suke.
sebab dialog perbualan akan jadi camni..
"beb! tak kuar ke beb?!!"
"malam ni kite nak makan mane?"
"malam ni nak lepak2 tak??"
"okey2.. jap lagi aku pgi lepak ngn ko..byak gossips aku kumpol ni" 
"oh dear, honey.. I kat The Gardens ni..makan Baskin Robbins..haha" 
"ape lagi..karoks la kite semua.hahah!"

best kan weekend..
oh cepatla jumaat..
nak balikk.. :( 


p/s: tu lah.jangan enjoy sangat time cuti.sebab keje yg menanti banyak.
note ntok diri sendiri: boleh ke aku jadi lawyer kalau pemalas macam ni..:(

  

2 comments: